top of page

Odziv bralcev časopisa Rdeči veter


Dragi moji spoštovani prijatelji!

Tale oktobrski RDEČI VETER pa je vsebinsko tako bogat, da moram, no, ne da moram, želim čestitati odgovornemu uredniku tovarišu Alojzu Podobniku in ostalim avtorjem za njega. Danes sem ga uspel predelati.

Spoštovanega Remza Skenderovića naprošam, da članke njegove skupine objavlja redno tudi v Rdečem vetru. So odlični, udarni in resnični ter boleči za tiste, ki so jim namenjeni.

Tudi Vasja Jager je napisal enkraten članek, poleg vseh Vas dragi prijatelji. Z njegovim očetom sva bila dolga leta sodelavca v železarni v Štorah. Njegova mama pa je sošolka moje žene iz ekonomske šole v Celju. Vasja in moja hčerka Nina sta se skupaj rodila oktobra 1980 v Slovenj Gradcu. Kolikor mi je znano, sedaj živi z družino v Mariboru. Je res fejst fant in izjemno pošten. Škoda, ker mu ni uspelo priti takrat za predsednika KPK-ja ko je pred leti kandidiral. Piše odlične kolumne za Mladino.

lep pozdrav iz železarskih Štor in veliko uspehov RDEČEMU VETRU

Srečko Križanec

17 views0 comments

Recent Posts

See All

Odziv na Zahvale

Stalnim dopisnikom časopisa Rdeči veter smo se s skromno zahvalo zahvalili za njihove prispevke v časopisu Rdeči veter. Objavljam njihove...

Comentarios


bottom of page