top of page

Odziv na Zahvale

Updated: Feb 23, 2020

Stalnim dopisnikom časopisa Rdeči veter smo se s skromno zahvalo zahvalili za njihove prispevke v časopisu Rdeči veter. Objavljam njihove odgovore


1000 X HVALA za poslano ZAHVALO. Dal jo bom okvirit in na steno v trajen spomin. Mi veliko pomeni. Bo tudi v tretji knjigi na fotografiji.

Srečko Križanec


Spoštovani,

zahvaljujem se vam  tov. Lojze in predsedniku KPDK  Janezu Muhviču za zahvalo in priznanje  mojemu  skromnemu sodelovanju za glasilo Rdeči veter.

Hvala za zadnjo številko RV in položnico za poravnavo naročnine.

V prilogi  je kratko vprašanje , ki sem ga ravnokar poslal medijem za objavo.

Lep pozdrav Boris Nemec


Spoštovani!

Iskrena hvala za zahvalo! Vsekakor so vsi moji teksti še vnaprej v celoti na razpolago.

S spoštovanjem! Miloš Šonc


Spoštovani Lojze Podobnik,

iskreno se zahvaljujem odboru Kulturno političnega društva Komunist za priznanje ob sodelovanju pri glasilu Rdeči veter. To me močno obvezuje za bodoče delo.

Lep pozdrav vam in sodelavcem ter čestitke za uspešno delo.

Janez Černač


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page