top of page

Alberto, na predvečer O F

Ona



Še vedno tu okrog pohajaš,

pod večer krepkeje stopaš,

me spomini ne puste,

spati hočem

a ne gre.

Vstanem,

grem za mizo,

usedem se na stol,

komaj se ohladil je.

Čuječno čudenje,

čustva, misel,

ena sama zmeda,

Smolejeva domačija v Radovni, spomin izpred 75. let
Smolejeva domačija v Radovni, spomin izpred 75. let

v njej NEKDO,

Ona, Ona,

nihče drug,

samo Ona

M A T I.


Ljubljana, 26. april 2020

Alberto, na predvečer O F vprašujoč mamo, čemu v PARTIZANIH, kaj ne slišiš, da skrenila si, dan današnji zgodovinopisci pravijo tako?


 

Stezica padlega sina



Kdo stezica

tebe je zagrebel?

TI si priča,

nekih dni,

sem prihajam,

da spomin mi ne strohni.

Mati tihoma ji govori:

"Tu, prav tu, ob tebi,

padel je moj sin,

črna roka brata

ga je pokosila."

Meni za spomin

ostajaš TI stezica.

A nekdo TE je prekril,

da našla TE nebi,

slepa, gluha brez odela

TEBE vsakič bi odkrila.

Steza,

TI si

kakor sin moj.

Narodova pot

si TI.

Zdaj prekrita

z roko konvertita,

kmalu bo pred vrati,

durmi zgodovine,

tam edina pot je,

pot resnice.

Nisi ne prekrita,

ne zakrita.

Vsa resnica tu

ob TEBI,

cvetje nam podarja,

cvet spoznanja,

da svoboda je:

E D I N A.


Alberto, na večer pred dnevom O F. 26. april 2020


6 views0 comments

Comments


bottom of page